gemeente

Wethouder Ike Busser trakteerde in 2013 Stichting Riddim uit Venray met een cheque van 2775 euro. Dit bedrag is bij elkaar gebracht door genodigden bij de officiële opening van het gerenoveerde gemeentehuis en de gemeente Venray.

De aanwezige gasten bij de opening van het gemeentehuis brachten een bedrag bijeen van 275 euro. De gemeente voegde daar nog eens een bedrag van 2500 euro aan toe. De optelsom van deze bedragen kreeg de Stichting Riddim uit handen van wethouder Ike Busser.
De gemeente heeft de Stichting Riddim voorgedragen omdat zij vanuit haar ideologie mensen probeert te verbinden, jong en oud, maar ook specifiek de jeugd van 12-16 jaar. Een voorbeeld is dat kinderen er muziekles kunnen krijgen, maar wanneer ouders dat niet kunnen betalen, zij als tegenprestatie vrijwilligerswerk doen.

Riddim is een plek voor iedereen die iets heeft met muziek, kunst en cultuur. Voor muzikanten of theatertalenten die een podium zoeken, of mensen die juist willen genieten van wat anderen te bieden hebben. Een plek waar thema-, karaoke- en dansavonden en onder meer workshops didgeridoo plaatsvinden. Maar ook een plek waar jongeren zich kunnen uitleven op een podium en leren van elkaar. In totaal begeleiden zo’n veertig vrijwilligers de activiteiten in de voormalige discotheek aan de Gouden Leeuw 14 in Venray.

Laatste Tweets
Sign InAlready a Member